vineri, 13 martie 2009

Pasiune

Ma trezesc invaluita de bratele lui si e atat de bine. E cald. E moale. Sunt eu, asa cum as vrea sa fiu viata intreaga. Sunt pe jumatate adormita si tanjesc dupa sarutarile si mangaierile lui, miscarile noastre se coordoneaza atat de bine incat nu vreau sa ma ridic din pat si sa plec. Mai zabovesc putin. Deschid apoi ochii si-i privesc trupul gol odihnindu-se langa al meu. As vrea ca timpul sa se opreasca in loc, sa ramanem doar noi intr-o imbratisare eterna. Imi lipesc trupul de al lui si-i sarut pieptul din care musteste viata, dorinta. Se preface ca doarme dar corpul lui imi spune altceva, buzele murmura sarutul, mainile tremura a imbratisare, pulsul creste denotand dorinta iar eu incep sa rad zgomotos de infantilitatea lui, de sfortarea lui de a parea imbatabil. Il surprind apoi cu privirea atintita asupra mea. Ma uraste. Vrea sa imi spuna asta dar nu poate. Ma cuprinde usor cu bratele sale puternice si atunci cuvintele sunt de prisos. Ne contopim intr-o poveste a Loilitei pana cand razele soarelui ne lumineaza trupurile devenite parca transparente…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu